До недавнего времени копирайтером
мог считаться творческий человек, имеющий таланты в области описания и
выражения идеи с помощью доступных слов, и(!) обрабатывающий при этом море
различной (далеко не всегда нужной) информации.
У маркетингу я хотів би виділити три
фази. Першу фазу я назвав "підприємницький маркетинг"
("entrepreneurial marketing"). Ця фаза маркетингу має місце тоді,
коли хтось, відкривши свою справу, віддає йому всі свої сили з метою домогтися
успіху.
"Купувати спонсорство - це майже так
само, як замовити таксі, розраховуючи, що поїдеш один. А реклама може
зрівнятися із проїздом у суспільному транспорті - платиш стільки ж, скільки за
таксі, а умови й результат зовсім інші, - коментує спонсор. - У цьому й
проявляється вся сутність спонсорства - унікальні правила для конкретного
партнера й для кожної програми".