Часи не вибирають, але ми вибираємо, як проживати ті, що випали на нашу долю. І ми вибираємо не відкладати життя на потім, вносити свій економічний та інтелектуальний вклад в майбутнє України вже сьогодні.
Нашим пріоритетом залишаються цікавий контент, корисний нетворкінг, а також комфорт та безпека наших учасників та спікерів.
Чекаємо вас на 17 УМФ 17-18 квітня 2024 року!
Ось уже 17 років Український маркетинг-форум
Власники компаній та топ-менеджери, які реалізують функцію маркетингу, стратегічного планування та розвитку.
Форум найбільш корисний для компаній, які працюють на ринках споживчих товарів, товарів тривалого користування, фінансів, страхування, телекомунікацій, IT, дистрибуції, роздрібної торгівлі та послуг.
Свіжі кейси та виклики поточного року. Більше 50 яскравих доповідачів – ключових гравців ринків та найкращих експертів з маркетингу.
Ми будемо говорити на теми, які дійсно хвилюють маркетингову спільноту та допоможуть бізнесам адаптуватися до нових реалій.
НОВИЙ УКРАЇНСЬКИЙ РЕАЛІЗМ: ЖИВУЧІ
Україна — всередині ідеального шторму. Попереду, можливо, роки війни, і нічим не гарантоване майбутнє. Тож батарейки на нулі навіть у найбільш життєстійких. Що може бути тією енергією, яка дасть паливо для довгого руху вперед у те бажане майбутнє, де Україна перемогла і процвітає?
Шукати рецепт кожному доведеться самостійно, а почати потрібно не тільки з прийняття нових реалій, але й з іще чіткішого фокусування на запитанні "Заради чого?".
Цього року ми поговоримо з українськими компаніями, які знайшли своє "заради чого", про те, як вони вибудовують свій "шлях у довгу" без ілюзій, де черпають енергію та що думають про майбутнє.
Попри всю невизначеність майбутнього, ми будемо багато говорити про нього: про технології ШІ, які вже змінюють спосіб комунікації, роботи та навчання; про розвиток людських ресурсів, яких в Україні стає дедалі менше; про кардинальні зміни у споживанні, які спричиняє війна; про те, як бізнес починає розвиватися на нових ринках і розбудовує нові соціальні стратегії, спрямовані на допомогу суспільству та війську.
Ми бачимо, як бізнес створює власну філософію — новий український реалізм, в якому головне не нити, а робити.
2024 рік, можливо, і не принесе подарунків, але ми тримаємо удар і продовжуємо будувати те, у що віримо.
Очолює маркетинг в найбільшій в Україні мультипартнерській програмі лояльності Fishka.
Програма нараховує майже 9 млн клієнтів, які отримують вигоду за щоденні покупки у 185 інтернет-магазинах та 25 основних партнерів, серед яких OKKO, АЛЛО, lifecell, EasyPay, Аптека доброго дня, “МЕДІС”, страхова компанія UNIVERSALNA, “Твоя шина” та інші.
Fishka впроваджує технологічні рішення, допомагаючи своїм партнерам досягати бізнесових цілей завдяки лояльності та сучасним диджитальним рішенням. Компанія забезпечує партнерам доступ до інструментів управління лояльністю, дозволяє отримувати цінні інсайти щодо поведінки клієнтів на основі Big Data та використання алгоритмів машинного навчання.
Досвідчена експертка у сфері маркетингу з 13-річним досвідом. Працювала в українських та міжнародних IT-компаніях, у Київстар пройшла шлях від експертки колцентру до маркетинг-директорки B2B-напряму.
Наразі Тетяна відповідає за B2B-маркетинг Київстару в широкому сенсі цього слова — від запуску продуктів та ціноутворення до комунікації та клієнтського досвіду. За її керівництва з’явився єдиний маркетинг для всіх бізнес-сегментів, розвиток нових напрямів бізнесів (Big Data, Cloud, Cybersecurity) та диджитальних каналів.
Кредо в роботі: “Бізнес — це насамперед люди“. Тетяна добре розуміє нюанси співпраці з бізнес-клієнтами, знає їхні потреби та вміє “запакувати“ це у корисні рішення.
Третій рік війни приносить нові виклики для маркетинг-директорів, головні з яких — виснаження команд, кадровий голод та трансформація маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та соціальні програми. Саме тепер формується новий суспільний договір, і маркетингові департаменти, які відчувають такі процеси одними з перших, вкотре проходять трансформацію.
Під час панельної дискусії обговоримо наступні питання:
Від перших днів війни Ольга очолювала найбільший логістичний хаб у Європі HelpUkraine Center, створений у партнерстві з Нова пошта, Rozetka та TIS terminal.
Уже за кілька місяців після початку роботи HelpUkraine Center виникла ідея відкрити Superhumans Center — клініку психологічної допомоги, протезування, реконструктивної хірургії та реабілітації для людей, постраждалих під час війни. Центр площею більш ніж 10 тис. кв. м був побудований за рік, а через п’ять місяців після анонсу проєкту почав надавати послуги з протезування та реабілітації.
З 2004-го по серпень 2022-го була директоркою фонду Олени Пінчук, координаторкою простору з сексуальної освіти Dialog Hub.
Співзасновниця Veteran Hub, простору з надання комплексних послуг ветеранам.
За керівництва Ольги були реалізовані наймасштабніші кампанії у медіа, благодійні концерти Елтона Джона, групи Queen та Пола Маккартні.
Серед найбільш помітних проєктів — “Медсанбат“, завдяки якому у 2014-2015 роках були підготовлені більш ніж 5000 парамедиків та запроваджені стандарти надання першої допомоги на полі бою.
Основна експертиза: проєктний менеджмент, управління благодійними фондами, фандрайзинг.
У лідерства багато облич та проявів, тож які прояви призводять до успіху в умовах війни? Під час дискусії поговоримо з українськими лідерами про життєздатне лідерство. Ми досліджуватимемо такі питання:
Ельвіра працює 10 років у сфері фешн. Є засновницею та CEO двох українських брендів GASANOVA та DAMIRLI, має власну франшизу. Чоловічий бренд DAMIRLI набрав популярності за два роки і зараз його носять, в тому числі, президент України, Борис Джонсон, Олександр Усик, в одягу DAMIRLI виходять на хідник “Оскара” та “Греммі”. На цьогорічній церемонії нагородження “Оскар” також була представлена сукня від бренду Gasanova.
Продукція брендів виробляється на власних потужностях.
У 2011-2019 роках — керуючий партнер рекрутингової компанії Odgers Berndston Ukraine. У 2019-2021 роках — перший заступник гендиректора ДК “Укроборонпром“. З 2021-го — старший партнер, а наразі — голова офісу Korn Ferry в Україні.
Роман Бондар є співзасновником Української академії корпоративного управління — неприбуткової організації, яка співпрацює з INSEAD для розроблення найкращих практик у корпоративному управлінні та розвитку незалежних членів для приватного та громадського сектору в Україні.
Закінчив Національну академію управління, має ступінь магістра з фінансів.
У лідерства багато облич та проявів, тож які прояви призводять до успіху в умовах війни? Під час дискусії поговоримо з українськими лідерами про життєздатне лідерство. Ми досліджуватимемо такі питання:
Має понад 20 років досвіду в комунікаційному бізнесі. Велика частина кар’єри пов’язана з рекламним бізнесом — агентством Euro RSCG, Нavas. Основний фокус діяльності був спрямований на стратегічне планування й управління рекламними кампаніями, а також на психологію споживача. Намагалася привнести в індустрію інноваційні техніки розуміння споживача та комунікації: семіотичний аналіз, глибинні метафоричні інтерв’ю для пошуку інсайтів, експериментальні методи.
У 2018 році заснувала перше нейромаркетингове агентство в Україні Neuro-knowledge, щоб поширювати на ринку інноваційні, але вже популярні у світі методи розуміння споживача, ухвалення рішень, формування переваг.
Серед клієнтів агентства Neuro-knowledge сьогодні Moneyveo, Львівська тютюнова фабрика, “Епіцентр”, “Ельдорадо”, Nutricia (Nutrilon, Milupa), Polpharma тощо.
Закінчила КНУ ім. Т. Г. Шевченка, kmbs, пройшла навчання у Київському товаристві символдрами (психотерапія).
Має 20-річний досвід у галузі маркетингу, реклами та PR. Від вересня 2020 року обіймає посаду директорки з маркетингу MEGOGO та відповідає за маркетинг медіасервісу в 14 країнах.
Продукт MEGOGO включає телебачення з інтерактивними функціями; кіно, серіали і мультфільми високої якості; власні тематичні канали, зокрема музичний канал MEGOGO LIVE; тисячі аудіокниг і подкастів, а також ексклюзивні прямі трансляції топових спортивних подій.
Як постійно тримати фокус на важливості донатів? Як створювати креатив, який дійсно працює? Чи доречний розважальний формат під час війни? Під час дискусії ми поговоримо з українськими креаторами про свободу креативу в зборах, рекламні інтеграції та співпрацю з брендами, а також зʼясуємо чого бізнес може повчитись у коміків для створення власних комунікаційних проєктів.
Ви дізнаєтесь:
Кар’єру в рекламному бізнесі Олександр розпочав у 1992 році. Через шість років очолив рекламне агентство АІТІ (нині Carat Ukraine). Від часу створення комунікаційної групи Dentsu Ukraine (2010 рік) обіймає посаду CEO компанії.
За його керівництва у 2016 році група посіла перше місце у рейтингу ВРК серед міжнародних рекламних холдингів і досі утримує лідерство. За роки управління компанією Олександр сформував одну з найсильніших команд на українському медіаринку. У 2016 році став лауреатом нагороди “Слід в рекламі”.
На вас чекає максимально конкретна розмова про реальний стан речей в агенціях та холдингах, які візьмуть участь у дискусії.
План: стартувати від кінця 2021 року, дати швидку ретроспективу 2022-го, трохи повільніше пройтися по 2023 року, зосередитись на теперішньому і дати прогноз (наскільки це взагалі доречно) на перспективу.
Сподіваємось, після панелі кожен учасник Українського маркетинг-форуму зможе загалом скласти для себе картинку актуального стану рекламного ринку України.
Учасник харківського театру комедійного абсурду “Горобчик”. Увійшов до рейтингу 100 українських лідерів від “Української правди”, а також переміг в номінації “Креативні збори” на музичній премії MEGOGO MUSIC AWARDS 2023.
Як постійно тримати фокус на важливості донатів? Як створювати креатив, який дійсно працює? Чи доречний розважальний формат під час війни? Під час дискусії ми поговоримо з українськими креаторами про свободу креативу в зборах, рекламні інтеграції та співпрацю з брендами, а також зʼясуємо чого бізнес може повчитись у коміків для створення власних комунікаційних проєктів.
Ви дізнаєтесь:
20 років у сфері управління маркетингом.
Має різнобічний досвід у різних сферах бізнесу. Обіймав посаду маркетинг-директора у великих українських компаніях, серед яких НСК “Олімпійський“, ювелірний дім Zarina, Укрпошта, “Фрідом Фінанс Україна“, FAVBET, компанія АВК та ін. У послужному списку багато цікавих та успішних кейсів.
Автор ідеї та продюсер одного з перших українських рекламних YouTube-серіалів “Вільні гроші“.
Третій рік війни приносить нові виклики для маркетинг-директорів, головні з яких — виснаження команд, кадровий голод та трансформація маркетингових платформ, щоб відповідати новим запитам від українського суспільства на безпеку, емпатію, інклюзивність, адаптацію ветеранів та соціальні програми. Саме тепер формується новий суспільний договір, і маркетингові департаменти, які відчувають такі процеси одними з перших, вкотре проходять трансформацію.
Під час панельної дискусії обговоримо наступні питання:
Експертка з маркетингу з більш ніж 20-річним досвідом роботи у найбільших українських медіакомпаніях. Від 2019 року обіймає посаду директорки з маркетингу медіагрупи Starlight Media. Від початку повномасштабного вторгнення є лідеркою об’єднаної маркетингової команди, що працює над створенням національних соціальних телевізійних кампаній.
У 2022 році очолила міжнародну креативну агенцію Starlight Creative, що за час роботи відзначилась створенням кампаній та проєктів для Disney, BBC, Warner Bros. Discovery, CNN, A+E Networks та інших.
Креативні роботи Олени Мартинової та її маркетингових команд багаторазово були відзначені нагородами Effie, Promax, Clio Awards та потрапляли до шортліста Cannes Lions. Від 2022 року вона також представляє голос української індустрії, її потреб для відновлення та розвитку в British Marketing Society.
Кейс “Перевізниці” показовий з погляду побудови міжнародного маркетингу міжнародною командою в оновлених політичних, соціальних та бізнесових умовах.
Під час виступу розберемо: на яких засадах будувалося партнерство; як розподілялися зони впливу так, що зіграла сильна сторона кожного; як, демонструючи неймовірну гнучкість в адаптації до різних культур, збереглася головна ідея серіалу; як масштабувати та повторювати такі кейси.
Ми дуже різні, проте точно можемо бути разом.